U našem četvrtom susretu sa modelima, donosimo Vam prvu specijalnu ediciju: paralelno upoznavanje s dva prestižna KYMCO modela: People S 250 i Xciting 250! U ovom upoznavanju ćete doznati što je slično ovim modelima, što je različito, što treba imati na umu kod kupnje jednog od dvaju modela, koji je možda bolji za neku zadaću… ukratko, uz već “obrađeni” Venox 250, ovim upoznavanjem ćemo Vam u potpunosti demistificirati 250 ccm klasu u KYMCO redovima. Stoga ugodno se naslonite, scroll “u ruke” i uživajte u našem novom Upoznavanju s modelima!
Pred nama su, bez sumnje, dva modela koji su vrhunski u mnogim aspektima te iako je ovo paralelno upoznavanje, ovo nipošto neće biti grubo uspoređivanje dvaju modela, niti će biti natjecanje između njih međusobno po pitanju “koji je bolji”. Pred Vama stoji jedan tekst koji će Vam dati jasan prikaz svih osobina ovih dvaju modela koji su u gornjem domu KYMCO modela što se tiče luksuznosti i snage. Krećemo u akciju, a prvi na “tapeti” su kotači i diskovi. People ima dva 16 colna kotača, dok Xciting ima prednji kotač od 15 cola i stražnji od 14 cola. Oba skutera su opremljeni sa tri diska – dva diska sprijeda i jedan disk straga.
Što se tiče kočenja, oba kočiona sustava su besprijekorna. Tri diska ulijevaju povjerenje da ćete stati kada i gdje naumite. Od dvaju skutera, samo Xciting ima integralno kočenje, što znači da kada kočite jednom ručkom kočnice, sustav koči i sa prednjim i sa stražnjim diskovima istovremeno. Kod Xcitinga ćemo izdvojiti i jednu vrlo zanimljivu stvar; same ručice kočnica se mogu podešavati na četiri pozicije jednostavno i brzo te se time skuter čini još prilagodljivijim raznim vozačima. Primjerice, ako netko ima kraće prste, ručica se lako podesi na bližu poziciju i time se dobiva na udobnosti i humanosti samog stroja dok se s druge strane ne gubi na sigurnosti.
Xciting se bori sa svoje strane sa podesivim naslonom za vozača koji se podešava jednom oprugom ispod samog sjedala, kao što je pokazano i zaokruženo na slici. Također jedna zanimljiva sitnica je lako i brzo podešavanje stražnjih amortizera kod Xcitinga, slično riješeno kao kod Venoxa 250 što smo vidjeli u njegovom Upoznavanju.
Recimo konačno i nekoliko činjenica o snazi samih modela. Tu će Xciting morati priznati prednost manjem i snažnijem Peopleu S. Naime, Xciting je masivniji, veći i konformniji te utoliko udobniji za međugradsko putovanje, zbog većeg međuosovinskog razmaka, ali je People S nešto manji i lakši te ima malo jači agregat od Xcitinga (Xciting ima 19,83 KS dok People S ima 20,77 KS) te se to očituje u njegovoj većoj krajnjoj brzini, koja je negdje oko 140 km/h dok Xciting rijetko može doseći 130 km/h u idealnim uvjetima. Oba agregata, naravno, imaju vodeno hlađenje. Uz navedene podatke logično je da je manevriranje u gradu nešto lakše sa Peopleom dok je opet, zaštita od vjetra malo bolja kod Xcitinga koji ima širu i masivniju prednju masku (te veći serijski vjetrobran!). Što se tiče potrošnje, oba modela troše okvirno između 4 do 5,5 litara na 100 km (ovisno o režimu vožnje).
I ovaj put pripremili smo Vam dva kratka videa, iako oba od Xcitinga jer smo ovaj put, igrom slučaja njega imali upaljenog, stoga uživajte…
Zaključak: Ovdje se radi o dva luksuzna, snažna KYMCO modela koji imaju kompletno drugačiji dizajn. Xciting koristi svoju masivnost i veličinu ne samo za udobnost, robusnost te praktičnost (pretinci, integralna bravica, veći vjetrobran) već na prvu ostavlja gledatelja bez daha svojim fotogeničnim izgledom. Xciting je postao sinonim za KYMCO od kada je po prvi puta ugledao danje svjetlo. Velik i snažan, sa pouzdanim agregatom, Xciting je našao svoj put do srdašaca mnogih, zadovoljnih kupaca koji ne bi mijenjali svoj Xciting za niti jedan drugi maksi-skuter.
People s druge strane predstavlja sam po sebi ogroman uspjeh na zahtjevnom talijanskom tržištu na kojem je pokazao zube. Ovaj uspješan skuter iako je nešto manji od Xcitinga, ima malo jači agregat od sudruga te nekoliko sitnica koje dokazuju da People poput Xcitinga ima “materijala” za borbu! Detalji poput solidnog nosača kufera te nesvakidašnje rješenje sa rezervarom u podnici, ostavljajući time puno više prostora ispod sjedala, jak agregat, mali vjetrobran, te masivna prednja maska, ravna podnica i 16 colni kotači govore sami za sebe. People S je nešto sitniji od kolege ali dinamičniji po gradu. Oba Kymca krasi i vrlo pristupačna cijena koja je u kombinaciji sa njihovom kvalitetom u paralelnim testovima sa konkurencijom dovela mnoge recenzente do zaključka da ne samo da KYMCO po ničemu ne zaostaje za konkurencijom, već ih u nekim segmentima i nadilazi te da sve to KYMCO čini iznimno kvalitetnim i pristupačnim proizvodom koji se može preporučiti svima.
XCITING 250:
+ izgled, masivnost, praktičnost: integralna bravica, integralno kočenje, podesive ručke kočnice, podesivi naslonjač za vozača, punjač za mobitel, pretinci ispod volana i ispred sjedala, osvjetljena unutrašnjost sjedala, veliki serijski vjetrobran, full-size kontrolna ploča s detaljnim informacijama
PEOPLE S 250:
+ mix retro stila i modernog dizajna, snaga, kompaktnost, prostranost ispod sjedala, masivan nosač za kufer, prednje svjetlo na volanu, dupli halogen far, integralna bravica, punjač za mobitel, osvjetljena unutrašnjost sjedala, 16 colni kotači