Mrcina je stigla! 125 cc i 300 cc inačica ovog najnovijeg KYMCO skutera sa direktnim ubrizgavanjem je konačno dostupna na našem tržištu! Mnoga su Vam pitanja u glavi te iako ga još nismo imali prilike voziti na otvorenoj cesti, donosimo Vam mnoge informacije iz prve ruke te prigodnu i zadovoljavajuću količinu svježih fotki. Koji su gabariti, kako izgleda, što je to sve što čini Downtown posebnim, pogledajte u ostatku članka koji ćete otvoriti klikom na “VIŠE”. Uživajte!
Novi model je tu i imali smo sreće vidjeti odmah obje inačice – od 125 kubika i od punih, sočnih 300 kubika! U našem tekstu, bijeli model je 125 cc, a tamnija varijanta je Veliki brat. No, krenemo po redu…
1. Dizajn
Prednja maska je dizajnirana u agresivnom stilu, sa svjetlima poput orlovih očiju. Duga svjetla su gore, dok su ispod kratka svjetla i krug dioda oko kratkog svjetla koje označavaju poziciju. Po duljini i težini – osjetno kraći i lakši od Xcitinga, Downtown je inicijalno napravljen za ulogu urbanog borca. Sa malo manjim gabaritima i jačim agregatom, Downtown će ispuniti svaku zadaću koju mu zadate u zahtjevnoj gradskoj vrevi.
Dizajn je sveobuhvatan i drži konstantnu liniju. Sportsko sjedalo koje jednostavno “zakopa” vozača – pri okretanju gasa, vozač sjedi udobno i čvrsto u sedlu. Raskošna tabla, sa efektni kromiranim krugovima i svjetlima odaje moćnu tehnologiju iz Kymco radionica. Čak je i sam blatobran napravljen sa zašiljenim vrhovima, kao što možete vidjeti na slikama – definitivno detalj koji nam je izmamio osmijeh na lice.
Vjetrobran je više nego pristojne veličine i savršeno se uklapa u prednju masku ovog maxi skutera. Volan je izdignut i na njemu se nalaze tipične Kymco-izvedeni sklopovi za upravljanje vozilom: kontrola svjetala, truba, pokazivači smjera te sustav paljenja. Ispod volana se nalazi integralna bravica o kojoj ćemo nešto više u ostatku članka.
2. Detaljniji pregled
Nakon što smo se upoznali generalni izgledom, vrijeme je da pogledamo pobliže same detalje skutera. Što se tiče razlika 125-300 cc verzija, dve su činjenice odmah jasno vidljive. Na 125 je manji i drugačije dizajniran ispušni sustav, te je naravno, i blok motora drugačiji u veličini i dizajnu. (jača verzija od 300 cc ima impresivnije izveden blok u dvije boje sa lijepšom formom, dok 125 ima jednobojni blok sa nešto jednostavnijom formom)
Tu smo postavili i detaljnije slike same maske u kojoj su prednje lampe jednostavno, savršeno ukomponirane! Tu su također i detaljne slike hladnjaka iza prednjeg kotača, prednji blatobran i njegov dizajn te slika skutera sa stražnje strane. Kymco jasno ističe svoje ime i ponosi se njime, te je vidljivo na nekoliko zanimljivih mjesta poput ovog ispod zadnjeg stop svjetla, na donjem boku kod podnice i njihov prepoznatljiv znakić na dnu samog prednjeg vizira. Stražnjim dijelom dominira veliko stop svijetlo, oštrih linija što se fino uklapa u generalnu koncepciju agresivnog dizajna u ovoj Kymcovoj inačici.
Kočioni sustav ovih maxi skutera sačinjavaju jedan disk sprijeda i jedan straga. Nakon ove druge galerije slika, završni dio teksta će se posvetiti bravici, sjedalu i upravljačkim kontrolama ovog skutera.
3. Pregled kontrola i praktičnost
Ranije opisana tabla ovog sportskog skutera pokazati će jasno kako je Kymcova logika stvaranja skutera bez kompromisa i kako stručnjaci iz Tajvana teže samo najboljem. Tabla ima odvojeno prikazivanje brojača okretaja i brzine. U sredini table je mali LCD display koji daje ostale nužne informacije poput temperature, razine goriva te kilometraže i vremena.
A što je sa praktičnosti? Gdje se tu iskazuje Downtown? Da Vas razveselimo – iskazuje se, i to dobrano!
Počevši od velikog i udobnog sjedala ispod kojega ima mjesta za dvije integralne kacige (nije samo otička varka, to je valjda prva stvar koju smo probali na skuteru!) te za još poprilično mnogo stvari. Kako biste vidjeli što tražite u sjedalu, društvo vam pravi fina, mala, lijepo izvedena lampica sa neonskim sjajem. Kada konačno sjednete na skuter, s Vaše lijeve strane ispod volana imate pretinac za mobitel i dokumente. U njemu je utičnica za punjenje mobitela, i sve skupa je odvojeno u malu, skladnu cjelinu. Ispod vas, između nogu je tunel gdje se nalazi i rezervoar ovog moćnog skutera, dostupan iza malih vratašaca.
Neposredno ispod volana je nezaobilazna kukica za “boršicu”, prigodna za uhvatiti bilo kakav lagan teret u vrećici ili kakvoj torbi.
Ono što nas je također naveselilo je to da su u Downtown Kymco majstori ugradili i novu integralnu bravicu koja ima poboljšanu zaštitnu pregradu. Kao što vidite na slici, Downtown set ključeva nema dva i dva ključa (dva glavna i dva za deblokadu pregrade) poput Xcitinga. Ovdje je u samom ključu integriran sustav za otvaranje pregrade, kao što smo pokazali na slikama.
Ručice kočnica imaju za podešavanje “mekoću” na 4 stupnja kako bi pasale svim rukama i stilovima vožnji. Također su novost nove i super izvedene ručke, vrlo efektnog dizajna.
ZAKLJUČAK: Pred Vama stoji skuter koji jasno pokazuje Kymcove ciljeve i namjere: doći na vrh i tamo ostati! Svake godine KYMCO prati filozofiju usavršavanja te razvoja nove tehnologije kojom gleda ne samo držati korak sa konkurencijom već joj zadati i što veće muke.
Sa punih 300 kubika i moćnih 22,0 kw snage, s novim rješenjima i zadnjom tehnologijom, te prostranim met-in prostorom KYMCO hita prema broju jedan u toj klasi. Kupite svoj Downtown i uvjerite se zašto je Kymcov slogan: “Better than best!”
+ novi agregat sa masivnih 22,0 kw snage, prostran met-in prostor u koji stanu dvije integralne kacige, nova integralna brava, dizajn, led pozicije, punjač za mobitel u odvojenom pretincu, prostrano i sportsko sjedalo, raskošna instrument-tabla, direktno ubrizgavanje