KYMCO
Više od 50 godina postojanja
Kymco Video
OD 1963
Jedinstvena stručnost
Od svog osnutka 1963. godine, Kymco igra na velikoj sceni. Prvi osnivački čin: prijenos tehnologije s grupom Honda. Japanskoj marki trebao je pouzdan proizvođač, opremljen znanjem koje odgovara njihovim zahtjevima za sklapanje njihovih skutera prodanih na međunarodnoj razini. Ovo partnerstvo je lansiralo Kymco u prvi plan.
Postavši potpuno neovisan 1990-ih, marka od tada samostalno nudi cjelokupni asortiman motornih vozila (skuteri, motocikli, quad/ATV).

iskustva
partnera KYMCO-a
prodanih vozila

U nešto manje od 60 godina postojanja, KYMCO proizvodi više od 600.000 vozila godišnje i prodao je više od 10 milijuna vozila u 100 zemalja.
Prava nacionalna ponos, tajvanska marka zauzima gotovo 40% registracija na domaćem tržištu. Ovaj uspjeh se može objasniti njegovom dinamikom, kvalitetom proizvoda, visokim stupnjem inovacije i pristupačnim cijenama za široki krug kupaca.
STRATEGIJA
Strateška partnerstva
Drugi veliki proizvođači nisu se prevarili. Nakon Honde, Kymco je sklopio mnoga partnerstva i tehnološke razmjene s, između ostalih, Kawasaki (2009), BMW za njihove skutere (2007) pa čak i za svoj model električnog automobila i3 (2013), Tectrom Artic Cat za svoju seriju quad i SSV (2000) i još nedavno s Harley Davidsonom.

Krajem 2021. godine, Harley Davidson i KYMCO najavili su partnerstvo za marku električnih motocikala Livewire.
Logično povezivanje za KYMCO. Već godinama marka ulaže u istraživanje i razvoj kako bi razvila ambiciozan plan električnih vozila, okupljenih pod imenom “iOnex”. Strategija koja ima za cilj, s vremenom, izlazak iz isključivo termičkih vozila i ponuditi kupcima ekološki prihvatljiviju mobilnost. Kao KYMCO, Harley Davidson vjeruje u budućnost električnih vozila. Konačno, kao Harley Davidson, KYMCO je marka koja se ističe i ide tamo gdje se ne očekuje uvijek…


ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ
Na čelu inovacija
Godine 2011., čelnik KYMCO-a, Allen Ko, odlučuje da KYMCO mora ući u sektor električnih vozila. Ovaj smjer konkretizira se 2018. s asortimanom iOnex. Sada grupa nudi mnoga dekarbonizirana vozila, instalacije za punjenje i sustav izmjenjivih baterija. Još uvijek rijetki u Europi, električna vozila KYMCO postupno stižu na tržište.
Način odgovora na klimatske izazove, pružanje lokalne usluge korisnicima i, prije svega, izumljavanje budućnosti mobilnosti.