U našem trećem susretu sa KYMCO modelima “gost” nam je maleni Agility 50! Riječ je o najmanjem KYMCO skuteru koji je pravi mali vođa ekonomske klase. Mali, jednostavan, sa nekoliko zanimljivo izvedenih sitnica, Agility je samozatajan, ali ipak, vrlo uspješan skuter. 2007. godine bio je najprodavaniji skuter od 50 ccm u Italiji! Ove godine je u odabiru Jutarnjeg lista bio izabran kao najbolji izbor, iako nije bio najjeftiniji izbor među danim skuterima! No dosta o pedigreu samog skutera, krenimo na upoznavanje!
Ovaj četverotaktni malac sa 12 colnim kotačima dolazi serijski sa bočnom i centralnom nogarom. Sprijeda je za kočenje zadužen disk a straga bubanj. Kao i većina malih gradskih skutera, i Agility dođe opremljen sa nožnim pokretačem povrh električnog paljenja.
Sama izvedba motora izgleda više nego pristojno. Starija verzija Agilitya je imala prednje pokazivače smjera ovješene odmah na samom volanu dok je kod nove verzije Agilitya KYMCO ukomponirao pokazivače u samu prednju masku skutera, dajući pritom liniju elegancije samom skuteru.
Crne felge i crni auspuh se uklapaju fino u cjelokupni dojam skutera. Ravna podnica je nezaobilan dio “arsenala” Agilitya. …jedna od dvije zanimljivosti je definitivno suvozačevo sjedalo koje je preklopno! Služi kao “sic” za suvozača a kada nema suvozača, služi kao naslon za vozača! Prilično unikatno riješenje iz Kymca!
Druga od dvije zanimljivosti je da se iza sjedala nalazi itekako dovoljan nosač kufera na koji se direktno može montirati ploča kofera što samo po sebi nosi uštedu i praktičnost. Kontakt brava je jednostavna te posjeduje zaključavanje volana. Druga kontakt bravica je sa strane, ispod sjedala. Sam prostor ispod sjedala može udomiti jednu polu-otvorenu kacigu. Kontrolna tabla je jednostavna te pruža sve osnovne informacije, uključujući brzinomjer, odometar (brojač kilometara), signalizaciju pokazivača smjera, dugo svjetlo te razinu goriva u rezervaru.
Ovaj put se ne dobije guma koja “ulovi” akumulator jer je prostor za akumulator izrađen vrlo precizno sa uskim otvorom za akumulator te sa malim gumama uz bokove samog prostora što daje dojam čvrsto ugnježđenog akumulatora jednom kada se “ubaci” unutra. Prostor za akumulator se, tradicionalno za skutere od 50 ccm, nalazi u samoj podnici. Za kraj kao mali teaser, donosimo vam i usporedbu novog i “starog” modela. Dakle, Agility City sa velikim kotačima i “stari” Agility sa malim.
Iako je za stepenicu više podignut City, ne može se niti reći da je stari Agility ružno pače pored većeg brata. Agility 50 ostavlja dojam svestranog skutera sa mnogim sitnim detaljima koji upućuju na domišljatost KYMCO dizajnera i inžinjera.
Zaključak: Agility 50 je mali, pouzdan KYMCO stroj koji će Vas odvesti od točke A do točke B bez pitanja i pogrešaka. Ravna podnica, kukica za vrećicu, prostor ispod sjedala, solidan nosač za kufer te preklopno sjedalo jasno govore da praktičnosti na ovom skuteru ne manjka! Ovaj najjeftiniji KYMCO skuter po ničemu ne zaostaje za svojom skupljom braćom, a iznimno mala potrošnja goriva biti će samo još jedan veliki plus njegovim budućim potencijalnim kupcima! Agility – sva agilnost za grad koja Vam je potrebna!
+ pouzdan 4T agregat koji malo troši, preklopno stražnje sjedalo, čvrst nosač za kofer, mali gabariti, mala težina, ravna podnica