Upoznavanje s modelima: People S 50!

Dobrodošli u prvo upoznavanje s KYMCO modelima! Kako bismo Vam pružili što više informacija o našim modelima, odlučili smo se za ovaj korak, koji će Vam donijeti još bliže, praktičnije informacije od samih, suhoparnih, tehničkih podataka. Ova upoznavanja s modelima će Vam reći neka naša iskustva koja smo imali sa samim modelima te nekakve realnije informacije tipa krajnja brzina, ubrzavanja, mala objašnjenja u razlikama 2T i 4T te slične druge, praktične podatke. Za početni model smo izabrali People S 50.

Tu se radi o jednom luksuznom 2T skuteru koji će Vas bilo gdje odvesti u stilu. Oznaka S govori da je ovo nasljednik uspješne People serije sa, sada, modernim naglaskom na dizajn. Poznati retro dizajn sa tim daškom moderne ere ostavlja dojam elegancije. Njegov pouzdan agregat sa preko 5 KS u punoj snazi, tvornički dolazi sa tri blokade (slijepo crijevo na ispuhu, dizna i “blokirani” valjčić variomata).

Dakle, zakonski je blokiran na 45 km/h. Kada bi se blokade skinule, dolazi se do pravog rastezanja motora koji daje tih punih, ugodnih 5 KS. U vožni, skuter brzo dođe do 40 km/h te onda sporije ubrzava do svoje maksimalne brzine koja je negdje oko 75 km/h. Govoriti o potrošnji je relativno nezahvalno jer to uvelike ovisi o režimu vožnje ali okvirno, 4T motori troše ispod 3 L na 100 km, dok odblokirani 2T, koji su puno osjetljiviji na potrošnju, troše bilo gdje između 3 do 4 litre, ovisno o vožnji.

Kao prednosti skutera, mogu se istaknuti 16 colni kotači koju ulijevaju sigurnost i prvenstveno, veću udobnost, što nije zanemarivo na našim cestama.

Što se tiče praktičnosti, tu je kukica za vrećicu, veliki pretinac ispod volana za sitnice i nezaobilazna ravna podnica. Skuter ima centralnu i bočnu nogaru. Postavljanje kofera na ovaj skuter je jednostavno i “bezbolno” što znači da je tvornički nosač koji dolazi iza sjedala dovoljan “temelj” za postavljanje ploče kofera.

Kao jednu zanimljivost ističemo i detalj da je prednji far na samom volanu, što je relativna rijetkost danas kod bilo kojeg proizvođača jer je puno češće viđeno riješenje sa farom unutar prednje maske. Za zahtjevne korisnike koji će koristiti skuter i po mraku, ovo je vrlo sretno i spretno rješenje te mogu biti sigurni da će im People pravovremeno osvjetljavati put kako budu ulazili u zavoj.

Jedno od najčešćih pitanja koje kao prodavači čujemo je, koliko stane ispod “sica”? Iako su 16 colni kotači, pod sjedalo stane jedna jet kaciga. Dobro znani kompromis sa veličinom kotača je taj da je obrnuto proporcionalno koliko stane ispod sjedala u odnosu na veličinu kotača. Dakle, ako su mali kotači, ispod sjedala stane i npr. integralna kaciga, dok kod velikih kotača, ako ispod sjedala stane jet kaciga, to je više nego realna stvar za očekivati.

Pošto je 2T motor, ispod sjedala su odvojeno rezervari ulja i goriva, dok skuter sam radi mješavinu. Na samoj tabli koja je vrlo pregledna i nimalo škrta, postoji i lampica za ulje koja pravovremeno upozorava korisnika kada bi trebalo nadoliti ulja u skuter. Skuter krasi i mala integralna bravica zbog koje nećete morati vaditi ključ iz brave kako biste otključali sjedalo već ćete samo ključ morati okrenuti skroz lijevo dok ne čujete “klik”. Volan se također može zaključati tako da ga okrenemo skroz lijevo te isto učinimo i sa ključem (pritisnuvši ga na “unutra”).

Kočioni sustav koji se brine o Vašoj sigurnosti sadrži sprijeda disk te straga bubanj. Veliki disk garantira da kada kočite da ćete i zaustaviti svoje vozilo. Obično preporučamo kočenje sa obje kočnice u isto vrijeme, isprva nešto slabije, a kasnije dozirate jačinu kočenja jačim stiskom. Paljenje samog skutera je električno i preko “kurble” (na slici je pokazana i nogara za suvozača koja se izvlači po potrebi). Kontrole na volanu su jednostavne i efikasne. Sa lijeve strane imate pokazivače smjera, trubu i dugo i kratko svjetlo (kada se ručica potegne na dolje onda radi kao “blic” svjetlo!), dok je s desne strane samo dugme za električno paljenje skutera. Prekidača za paljenje i gašenje svjetla nema jer je svjetlo stalno upaljeno.

Iznad repa, je veliko i pregledno, “štop” svjetlo koje je jasno uočljivo i lijepo se uklapa u koncepciju motora. Ispod sjedala, u Vašem novom vozilu čeka Vas mali kit koji dobijete sa “tvorničke trake”: uputstva, mali tool kit, akumulator, gumeni držač akumulatora, te valjčić i diznu za deblokadu.

Zaključak: Ako Vam financije ne diktiraju (tj. limitiraju) kupnju skutera, već se ravnate po onome što želite od skutera onda je ovaj skuter definitivno jedna od KYMCO opcija. Elegantan i raskošan sa dobrim i pouzdanim 2T agregatom, koji Vam jamči da ćete stići bilo gdje te da nikakva uzbrdica neće biti problem, niti sa dvije osobe. Mali vjetrobran je samo sladak dodatak lijepo zaokruženom i praktičnom skuteru koji služi za odbacivanje vjetra do kacige, kada sama kaciga dalje obavlja zadatak. Za sve Vas kojima veliki vjetrobran znači puno, moguće je dobaviti i postaviti i veći vjetrobran (kappa vjetrobran za People seriju).

Komentari: