KYMCO i Microsoft surađuju!

KYMCO i Microsoft surađuju!

Donosimo jednu zanimljivu te pomalo nesvakidašnju vijest iz Kymca. Naime, KYMCO je u sklopu svoje marketinške kampanje za model Many 100Fi (lansiran gotovo isključivo za istočna tržišta) sklopio ugovor sa Microsoftom o oglašavanju putem poznatog MSNa. Naime, dobna skupina do koje se htjelo doprijeti ovih načinom oglašavanja su djevojke od 18 do 25 godina, te su se upravo zato odlučili na ovakav potez.

Sama ideja i kampanja je postala pun pogodak i KYMCO je zabilježio željeni rast prodaje tog modela, zahvaljujući ovako domišljato smišljenom kampanjom.

Ciljevi kampanje

KYMCO je htio:

  • Oglasiti lansiranje novog modela – MANY 100 Fi u Tajvanu
  • Doći do željene publike; djevojke od 18 do 25 godina
  • Izbrisati granice između čistog oglašavanja i ciljanog sadržaja kako bi postigli veći odaziv na kampanju
  • Uvođenje interaktivne komponente u kampanju te potaknuti publiku da prate same prezentacije te moto-sajmove
  • Postići što veći utjecaj na željenu skupinu potencijalnih kupaca

RješenjeKYMCO i Microsoft su postigli slijedeće:

  • Podignute novosti o samom skuteru na MSN zabavnom kanalu
  • Postavljeni citati slavnih i informacije o test vožnjama postavljeni na MSN kanalima
  • Video oglašavanje na MSN “showcasingu” koji je sadržavao sve bitne informacije o modelu
  • Linkovi na microsite koji je sadržavao online igre gdje su korisnici mogli skinuti dar-vaučere koje su mogli podići na datim moto-sajmovima

Postavljanjem video komponenta kako i “behind-the-scenes” snimaka o stvaranju same kampanje, KYMCO je uspio u postizanju iznimnog interesa publike i izlaganju date dobne skupine ciljanoj kampanji. Preko 2.5 milijuna ljudi je vidjelo video kampanju, a čak 1.5 milijun ljudi je pogledalo “behind-the-scenes” snimke. Kombinacija virtualnog oglašavanja i fizičkog kontakta na moto-sajmovima kasnije je postigao uspijeh i okrunio ovu kampanju iznimno visokim interesom publike za sam model.