Upoznavanje s modelima: Vitality 50!

U našem petom upoznavanju s modelima s nama je svestrani KYMCO Vitality, mali užurbani te spretni 2T skuter. Koje su prednosti našeg Vitalitya, što je to što ga čini pouzdanim i univerzalnim prometalom? Saznajte u ostatku našeg novog Upoznavanja s modelima!

Vitality, nasljednik Yupa, poznat je po svojoj legendarnoj i nepoderivoj 2T “mašini” koja je prisutna na većini 2T KYMCO skutera u 50 ccm. Sa pouzdanim te snažnim agregatom i malim 12 colnim kotačima, Vitality je ultimativni gradski ratnik. Malen i lagan za manevriranje, ovaj živahan skuterić sa preko 5 KS će Vas odvesti svugdje bez pitanja, te će i dvije osobe s veseljem povesti na bilo kakav izlet.

Vitalitya vodi moto – jednostavnost i učinkovitost. Praktičnost je uvijek u naglasku na skuterima, pogotovo na malim gradskim jurilicama koje Vas trebaju prevesti od točke A do točke B u što kraćem roku. Ravna podnica, kukica za vrećicu, mogućnost ugradnje kofera na skuter te sama činjenica da u sjedalo Vitalitya stane bez problema integralna kaciga, mnogo govori o njegovoj prostranosti i efikasnosti. Vitality samim izgledom predstavlja više nego solidno riješenje. Sa elegantnom linijom i malim kotačima, retrovizorima poput “uši” te fino ukomponiranim pokazivačima svjetala u prednju masku, Vitality dokazuje da i jednostavnost može biti estetski privlačna. Sam skuter je dostupan u jarko crvenoj, plavoj i zelenoj (prikazanoj) boji.

Vaš put će osvjetljivati pouzdano rješenje u obliku halogenog svjetla, stoga vožnja po noći neće prestavljati problem. Sa prekidačima i kontrolama na volanu ćete se brzo upoznati te naći da su iznimno jednostavne za uporabu. KYMCO često nađe optimalno rješenje u nekom segmentu i ne kocka se, stoga nije rijetkost vidjeti slična, čak i identična rješenja na drugim KYMCO skuterima. Dugo, kratko svjetlo, “blic” svjetlo, pokazivači smjera te truba se nalaze na lijevoj combo-ručkici. Desno se nalazi prekidač paljenja svjetala te prekidač za paljenje samog skutera. Kočioni sustav već klasično sačinjavaju sprijeda disk, straga bubanj. Za pokretanje skutera zadužen je električni način paljenja preko alnasera. Tu je također i nožni pokretač (“kurbla”). Naravno tu su i standardna bočna te centralna nogara. Ispuh je u stilu samog skutera izveden elegantno sa sjajnim naplatkom preko samog auspuha. Straga je veliko i jasno “štop” svjetlo, te se ispod njega nalazi blatobran na kojem počiva držač tablice.

Što se tiče održavanja, 2T skuteri su uvijek bili jednostavniji za održavanje nego 4T. Jedino što je od vitalne važnosti kod 2T skutera je da nikada ne ostane bez ulja za mješavinu. Tu će Vam jasna instrument tabla olakšati posao jer ima i lampicu za kontrolu razine ulja (uz odometar, brzinomjer i razinu goriva), što Vam jasno signalizira kada ćete trebati doliti 2T ulja u spremnik za ulje. Sam skuter ima odvojene rezervare za ulje i benzin te sam radi mješavinu. Generalno, KYMCO skuteri troše oko 1 L ulja za mješavinu na 1000 km, stoga jednom kada nadolijete ulje, mirni ste neko vrijeme. Od ostalih sitnica za održavanje, tu je normalno čišćenje i kasnije zamjena svjećice koja se nalazi kod podnice, malo iza nogu (kao prikazano na slici). Od ostalih stvari, remen se klasično samo kontrolira do 10 000 km te bi se kasnije (ovisno o habanju) trebao zamijeniti. Valjčiće na skuteru sačinjavaju set od 6 valjčića (8.5 g).

Zaključak: Ako tražite brz, agilan i pouzdan skuter za žustru gradsku vožnju, Vitality je odabir za Vas. Praktičan i jednostavan, sa dovoljno snage za udoban prijevoz dvije osobe plus podosta stvari, odabirom ovog skutera zaista biste se mogli ugodno iznenaditi što jedan mali gradski skuterić za ove novce može odraditi za Vas! Vitality je car!
+  pouzdan 2T agregat, praktičnost (kukica za vrećicu, ravna podnica, mogućnost postavljanja kofera), prostrano sjedište i prostor ispod sjedala (stane integralna kaciga), mali gabariti, okretnost

OP.Autora – ispričavam se za bilo kakvu pristranost uz ovaj skuter, osobno ga vozim i prilično mi je prirasao srcu, stoga ne zamjerite.

Komentari: